HTML

Miss Brightside

Az én agymenéseimről és gondolataimról olvashattok itt. Pontosabban véleményeket könyvekről, filmekről, zenéről, világ dolgairól, a tévéről, ami éppen eszembe jut.

Friss topikok

  • MissBrightside: @mrskowalski: Amikor láttam annyi negatív érzés lett rajtam úrrá, amikor ezt a borzalmat láttam, h... (2012.07.21. 11:31) Titanic 2

Egy személyes blog

2012.11.23. 15:00 MissBrightside

Barátok Közt

Címkék: Barátok közt

A legismertebb magyar napi sorozat, amit kb. 2 millió néző követ, hát én is követő vagyok már elég régóta. Egy megszokott napi rutinná vált. Azért a sorozat hagy kivetnivalót maga után, bár szerintem a sikere az "életszagúságban" van. Mondjuk nem mondanám rá, hogy ízig-vérig reális, mert abszolúte nem ilyen. Óriási hülyeségek is előfordulnak benne.

A sorozat legnagyobb hibája a kevés szimpatikus szereplő, aki nézi talán egyetért is velem, ebben a kérdésben.
A női karakterek mindegyike hisztis és idegesítő. Zsófi, Alíz, Kinga, cefet Gizi, Timike baromira irritálóak, főleg, amikor "sírnak". Ha én ilyen vagyok, akkor ugrom a Dunába, bár az elég messze van. Minden közül a legrosszabb Júli, azért, amit Andrással tett és a heppje miatt, amikor elkezdi, hogy ő takarít mindent, hát szerintem a seprűt vagy a rongyot nem veszi a kezébe, és mindent a Peti gyerek csinál. Nóra elviselhető kategória. Nem szoktak hülye agymenései lenni. A másik legrosszabb Linda, aki aztán ripacskodik. Hú, de pofon kéne vágni egypárszor. Nem a tanulás miatt, de az egész stílusa valami borzalmas, főleg, ha próbál beszólni. Hanna hülye, hogy még a Balázzsal van. A deszkás korszakában jobban csíptem. Lehet, hogy itt a színésznőkkel is probléma van. Három belevaló és kedves nőt csak sikerült azért az alkotóknak kreálni. Luca egy aranyos és kedves kislány, aki jó barátja az elkényeztetett Timikének. A legerősebb Klaudia a kicsit sznob és úrinős stílusával, akit egy szereplő úgy jellemezett, hogy olyan, mint a Miklós csak rúzsozza magát. Van benne valami. Akit én nagyon bírok Bözsi mama a belevaló idős asszony, aki megy a saját feje után és az idióta unokái között rendet rak.
A férfikarakterek egy fokkal jobbak. Mondjuk itt is vannak a falat kaparóm tőlük típusúak. Géza töketlen és egy rakás szerencsétlenség, nem hiányzik, Szabi dettó, Vili bácsi elvan, de teljesen felesleges a lúzer Lacival egyetemben, Balázs utálatos, mint az apja, csak ellenben Mikinek ez jól áll, Peti az elmegy kategóriát erősíti. Helyes srác. Ádámot bírom, amikor finoman beszól a Kingának, és tegnap este is, hogy pofára ejtette. Oké, nagyképűség picit van benne, de ellensúlyozza a jóképűsége. Köszönöm, hogy rám is gondoltak. Az én személyes kedvencem a Bartha Zsolt a mosolygós fenyegetésével és a dührohamaival. András is kedvelem az egyetlen jóember ebben a házban, bár egy kicsit tutyimutyi. Tipikusan az, akit legjobban sajnál az ember.
És az egész sorozat húzóembere és legnagyobb alakja Berényi Miklós. Nélküle valami hiányozna a Mátyás király térről, ha ez szemétláda nem kavarná a port. Ezek a húzások megérnének egy misét. Mondjuk kíváncsi lennék, hogy ilyen őrült ötletek, hogy jutnak az írók eszébe. 
Lehetett volna szerethető karaktereket írni.

Néha a történet is nagyon átcsap egy latin-amerikai szarba. Nálam az verte ki a biztosítékot, amikor Attilának a lánya az unokatestvére meg ezek a Berényi zabigyerekek. Néha nagyon elszaladt itt a ló, bár vannak jó csavarok. Például a "prostituált"-szál szerintem jó lett, és a lebukás is jól lett megoldva, de, hogy a Júli-Attila viszony még mindig nem derül ki... Ez már bosszantó, de rohadtul. Amúgy teljesen irreális dolgok is vannak, hát az előzetesben csakúgy látogatni nem lehet valakit, nem is szabad ehelyett úgy jártak be Alízék Gézához, mint a moziba.

A külső helyszínek is néha nagyon bénák, amikor vetített háttér van. Ez az utóbbi időben van. Mondjuk most már kezd visszatérni az igazi környezet, bár megértem, hogy nincs pénz párizsi forgatásra, de valahogy az egész látszik. Nem hiszem azért, hogy az RTL kevés pénzt öl a sorozatba.

Milyen sok hiba és pozitívum, de szórakoztató néhol életszerű dolgokkal, de hiába magyar sorozat nekem némely idegesítő karakter levesz, bár vicces, amikor a libák egymást ölik. Legyen egy 5/3,5. Ennyit ér nálam.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://missbrightside.blog.hu/api/trackback/id/tr114920172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása