HTML

Miss Brightside

Az én agymenéseimről és gondolataimról olvashattok itt. Pontosabban véleményeket könyvekről, filmekről, zenéről, világ dolgairól, a tévéről, ami éppen eszembe jut.

Friss topikok

  • MissBrightside: @mrskowalski: Amikor láttam annyi negatív érzés lett rajtam úrrá, amikor ezt a borzalmat láttam, h... (2012.07.21. 11:31) Titanic 2

Egy személyes blog

2012.07.17. 15:33 MissBrightside

Titanic 2

Hát ez az a film, amit a mai napig szidok magamban, és megtudok kritizál-
ni az az a Titanic 2. Tudom, hogy nem egy népszerű alkotás, de ez valami
borzasztó...

Kezdjük a történettel. Az eredeti út 100. évfordulóján egy Titanic 2 névre keresztelt, luxus tengerjáró jár elődje útvonalán. Amikor egy cunami jéghegyet sodor a hajó útjába, az utasok és a legénység azon küzd, hogy elkerüljék elődjeik sorsát. Meg egy szerelmespár egymásra találása lekoppintva a James Cameron-féle Titanicét. Nagyjából másolja az eredeti történetet, de ez valami modern feldolgozás akar lenni, igen gyengén. Legalább a rendező jól tudta volna csinálni.

Azért vannak különbségek a két film között: itt a számítógépes animáció valami keserves (megj. a mentőcsónakok vízre rakása engem egy videojátékra emlékeztetett), kaptunk egy jófej aggódó tengerész apukát, akinek a kislánya a hajón van, a főszereplő fickó egy gazdag fráter az elején, cunami miatt ütköznek jéghegynek.  

A szereplők. Van egy Amy (Rose), aki egy állás miatt ment a hajóra dolgozni, ami az ex-pasijáé Hayden Walsh-é (Jack). A fickó az elején tipikus gazdagként viselkedik, de a végére megváltozik a szerelemnek köszönhetően. Valahogy az eredeti karakterpáros sokkal jobban bejött, mint Amy-Hayden. Azért ugyanazt a hősszerelmes önfeláldozást bevetik itt is, mint Jack-nél, csak Jack-é sokkal romantikusabb volt. Hayden sajnáltam egy kicsit a végén. James Maine karakterét kedveltem talán a legjobban, meg esetleg Amy-ét. 

Engem az is idegesített, hogy csak Hayden-t kezdte el mindenki sajnálni, hogy meghalt, pedig azért még néhány ezer ember odaveszett meg a helikopterpilóta, akire azért a tengerészpapa rákérdezhetett volna, hogy ő hova lett.

Néztem wikipédián, hogy ez mindössze 500 ezer dollárból készült, míg a James Cameroné 200 millió dollárból. Meg is látszik a különbség, de szerény véleményem szerintem kevés pénzből is lehet jó filmet csinálni.

Szóval nagyon nem ajánlom 5/1****. Inkább nézd meg a többi Titanic filmet.
Szerencsére ez a tömegkatasztrófa, csak DVD-n elérhető. 
(Megjegyzés:a rendező, Shane Van Dyke elég magabiztos ember, ugyanis ő írta a forgatókönyvet és játszotta Hayden-t is. Egyébként utána néztem a többi filmjének, azok is nagyon le vannak pontozva. Több hozzáfűznivalóm nincs.)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://missbrightside.blog.hu/api/trackback/id/tr494662317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mrskowalski · http://youarenotinkansasanymore.blog.hu 2012.07.18. 13:38:25

vicces, hogy pont ez minősíthetetlen film lett az első, amiről írsz a blogodon :)

MissBrightside 2012.07.21. 11:31:07

@mrskowalski: Amikor láttam annyi negatív érzés lett rajtam úrrá, amikor ezt a borzalmat láttam, hogy muszáj volt ezt valahova megírnom.
süti beállítások módosítása