HTML

Miss Brightside

Az én agymenéseimről és gondolataimról olvashattok itt. Pontosabban véleményeket könyvekről, filmekről, zenéről, világ dolgairól, a tévéről, ami éppen eszembe jut.

Friss topikok

  • MissBrightside: @mrskowalski: Amikor láttam annyi negatív érzés lett rajtam úrrá, amikor ezt a borzalmat láttam, h... (2012.07.21. 11:31) Titanic 2

Egy személyes blog

2012.12.01. 19:06 MissBrightside

Költözés?

Tudom, hogy nem olyan régen nyitottam a blogot és még igen friss, de azon gondolkodom, hogy át kellene költöznöm blogspot.hu-ra, mert ott több lehetőségem lenne a külsőben meg egyéb hivatkozások révén. Itt egy szavazás. Ti döntsetek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://missbrightside.blog.hu/api/trackback/id/tr374941830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása