HTML

Miss Brightside

Az én agymenéseimről és gondolataimról olvashattok itt. Pontosabban véleményeket könyvekről, filmekről, zenéről, világ dolgairól, a tévéről, ami éppen eszembe jut.

Friss topikok

  • MissBrightside: @mrskowalski: Amikor láttam annyi negatív érzés lett rajtam úrrá, amikor ezt a borzalmat láttam, h... (2012.07.21. 11:31) Titanic 2

Egy személyes blog

2012.11.29. 17:49 MissBrightside

Mindenki más zenét szeret

más.png

Ez a cikk suliból hazafelé menet jutott az eszembe, bár tudom, hogy millió ilyen cikk van, és elnyomja a szokásos légy önmagad-maszlagot, ami nem hülyeség meg stb. Szóval gondolkodtam, közben 4 Non Blondes hallgattam, ami bevallom elég inspiráló, és erről is lesz majd szó, a lényeg, hogy nekem az ötlött az eszembe vajon mit határoznának meg rólam a zenei ízlésemből ítélve, mert elég egy kategóriát hallgatok, és vajon ki mit szólna hozzá. Például az egyik kedvenc írónőm Leiner Laura Kornt hallgat, amit én az egyszerű megjelenéséből nem is gondolnék, és a legmeglepőbb az, hogy ilyen kemény zene mellett olyat, mint Justin Bieber is szívesen hallgatja amit nem hiszem, hogy a Korn után valaki gondolná. Az emberek meglepetésekkel is tele vannak.

Az én ízlésem... Ha egyszerűen kategóriát kellene mondanom poprock. Pontosabb kategóriát nem tudok. Talán úgy, hogy szeretem a dallamos, igazi hangszeres nótákat, persze vannak kivételek, mint Kelly Clarkson What doesn't kill you (Stronger)-je. A jól használt szintetizátort szívesen elhallgatom. A két kedvenc énekesnőm P!nk, Janicsák Veca és Taylor Swift. A többieket, akiket még bírok nem nevezném kedvenceimnek. Meg is mondom, hogy miért szeretem őket.
Pinknek a személyes nótáit kedvelem a legjobban. Például örök favoritom a Don't let me get me vagy a Fuckin' perfect vagy a Raise your glass vagy a So what meg Who knew?. A végén az lesz, hogy összeset felsorolom. Igazából az fog meg benne, hogy van egy érzékeny és magabiztos oldala. Az érzékeny szívembe markoló. A magabiztos az önbizalmamnak tesz jót. Vecát az egyszerűsége és a természetessége miatt, a dalaiban pedig szív van. Egyszerűen van benne valami, mint, ahogy Taylorban is, aki talán hangban leggyengébb közülük. A számai szerethetőek számomra. Valahogy ő is ott vannak bennük, ahogy P!nk és Veca is. Talán azért van ez, mert mindhárman maguk vagy a szerzőkkel együtt készítik a dalokat. Ennyit jelent talán az énekes/dalszerző.
Kedven zenekarjaim is vannak már. A Heaven Street Seven, The Killers és a Fun. A HS7 szintén a személyessége miatt kedvelem, ezért áll hozzám a legközelebb az albumaik közül a Cukor és a Tudom, hogy szeretsz titokban. Náluk is csak a fentebb említetteket tudom ismételni meg a másik kettőnél is. A The Killers egyszerűen csak jó indie zenekar, és még mindig a topon vannak nálam a negyedik lemezük után is. A Funt a jókedve miatt szeretem, ami a Some Nights-on is jelen van. Egyik sem szomorú. Szóval ők lettek a rossz napjaim feldobói.

Szóval mindenki más zenét szeret. Pont ez a jó.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://missbrightside.blog.hu/api/trackback/id/tr694923044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása